Maszyny drogowe i budowlane, Wrocław, ul. Wybickiego 26, tel.: 502 333 803

flag polandflag ukdecznoruusakanadaromania

SKRAPIARKI ROLLEX  SKR- 200, SKR-500, SKR 1500 oraz SKR 2000

 


Opis i parametry techniczne Skrapiarek SKR:

  • Napęd – silnik spalinowy BRIGSS&STRATTON Vangarg 8 HP moc 8 KM zużycie paliwa 1l/h
  • Izolowany zbiornik lanca do skrapiania z wężem 4-6 metrów
  • System grzewczy HERRMANN HL-60 moc 60 KW przyrost temp. dla pełnego zbiornika 50-80 stopni na godzinę, termostatyczna regulacja temperatury, trzypunktowy pomiar zapewniający optymalne warunki pracy pompy bitumu, specjalny system kontroli płomienia zapewnia niskie zużycie paliwa i ułatwia bezpieczna pracę nawet w trudnych warunkach.
  • Programator temperatury roboczej.
  • Pompa bitumu i główny zawór  podgrzewane - zapobiega sklejaniu się elementów pompy i zaworów – znacznie wydłuża żywotność tych elementów ułatwia i przyśpiesza rozruch skrapiarki
  • System oczyszczania i przepłukiwania instalacji skrapiającej oraz pompy bitumu – zapobiega sklejaniu elementów pompy i układu spryskiwania – przedłuża ich żywotność.
  • Układ zasysania służący do przepompowywania i napełniania zbiornika przy pomocy pompy – jedyne takie rozwiązanie na rynku polskim
  • Możliwość uruchomienia funkcji podgrzewania bez włączonego silnika spalinowego ( np. na bazie przy użyciu zasilania 230 V)- umożliwia wyjazd z bazy do prac remontowych z już rozgrzanym lepiszczem.
  • Pulpit – sterowanie wszystkimi funkcjami maszyny - takimi jak obroty, załączanie pompy i silnika oraz temperaturą z jednego miejsca.
  • Podwozie – z regulacją wysokości zaczepu i wymienną końcówką (oczko lub zatrzask kulowy) przystosowane do holowania przez każdego rodzaju pojazd np: ciągnik rolniczy , samochód dostawczy i ciężarowy. Podwozie z oświetleniem i wyposażeniem zgodnym z prawem o ruchu drogowym posiada pełną homologację i możliwością rejestracji.
  • Skrapiarka może być przystosowana do pełnienia funkcji zalewarki



Skrapiarki ROLLEX SKR to nowoczesne maszyny przeznaczone do transportu, podgrzewania , skrapiania i wykonywania napraw dróg za pomocą lepiszczy bitumicznych i emulsji asfaltowych .Urządzenie zbudowane na bazie podzespołów renomowanych firm ROLLEX , HERRMANN , BRIGSS&STRATTON , WAYN , RIELLO

 

 

 

 

  SKRAPIARKA ROLLEX SKR-2000

UWAGA !!! JEDYNA NA POLSKIM RYNKU SKRAPIARKA WYSTĘPUJĄCA W standardzie Z LISTWĄ SPRYSKUJĄCĄ


Napęd silnik spalinowy BRIGSS & STRATTON Vangard 8 HP moc 8 KM

BRIGSS & STRATTON  V-TWIN Vangard 16 HP moc 16 KM wersja z listwą skrapiająca szerokość spryski 2,5 m
Zbiornik z podwójną izolacją pojemność 400 , 560 1000,1200.1500,2000 litrów
Pompa z płaszczem grzewczym i zaworem bezpieczeństwa BY-PASS , załączana elektrycznie z pulpitu sterowniczego
Pulpit sterowniczy do sterowania wszystkimi funkcjami maszyny
System zasysania emulsji do zbiornika
Palnik HERRMANN HL 60 zużycie oleju opałowego ok. 6 l /h przy pracy ciągłej realnie ok. 2,5- 3l/h automatycznym sterowaniem temperaturą emulsji i trzypunktowym pomiarem oraz zabezpieczeniem kontrol box.
Programator temperatury
Możliwość podgrzewania emulsji bez załączania silnika korzystając z napięcia z sieci 230 V
Podwozie z homologacją gwarancja 3 lata
Gwarancja 1 rok możliwość przedłużenia (opcja za dodatkową opłatą)


preferencyjny Leasing fabryczny ROLLEX  subsydiowany opłata wstepna  10% lub 20%+ 35 rat  ( oferta na życzenie)

podstawowe różnice to pomiędzy skrapiarkami Rollex  produktami innych firm :

 

1- ogrzewana pompa i ogrzewane zawory , te elementy w innych maszynach nie są podgrzewane i szczególni przy starcie maszyny   sprawiają sporo problemów.

 

2,- Skrapiarki Rollex posiadają specjalny SYSTEM CZYSZCZENIA I KONSERWACJI poprzez płukanie co powoduje ,że zawsze są gotowe do pracy nawet po długim postoju , gdyż olej opałowy który krąży w systemie czyszczącym pozostaje tam do momentu ponownego użycia maszyny i konserwuje pompę i układ tłoczący.

W  skrapiarkach innych producentów proces uruchamiania maszyny np.  po przestoju zimowym  to często kilka godzin, gdyż system oczyszczania poprzez przedmuch powietrzem powoduje zaleganie dużych ilości bitumu w pompie i magistrali tłoczącej .

 

3,- Nasze skrapiarki posiadają całkowicie zautomatyzowany układ grzania ,który posiada programator z trzypunktowym pomiarem temperatury co zapewnia dużo większy komfort i bezpieczeństwo pracy.

 

W skrapiarkach innych producentów stosowane są palniki sprężarkowe w których często dochodzi do niebezpiecznego  zjawiska samozapłonu maszyny.

 

4,-Warto także Wspomnieć ,że załączanie pompy w naszych maszynach odbywa się za pomocą elektrosprzęgła poprzez naciśnięcia jednego przycisku .

 

W innych maszynach pompa jest często sprzężona na stałe z silnikiem lub za pomocą sprzęgła kłowego gdzie kieł zasprzęgla poprzez wciśnięcie i obracanie go śrubokrętem - bardzo niewygodnie rozwiązanie .

 

 

 

 

Skrapiarka SKR -1500 kg
dostępna wersja bez podwozia (standardowo zabudowana na podwoziu z homologacją z zaczepem w systemie V i hamulcem najazdowym)

Skrapiarka SKR-1500 wyposażona jest w belkę spryskującą, która jest w cenie skrapiarki.

 

Termin dostawy do 3 tygodnie uzależniony od dostawy podzespołów