DANE TECHNICZNE:
- wydajność: 2,4-3,6 ton/h (parametr takiej wydajności jest osiągany przy temperaturze wyjściowej destruktu asfaltowego min.25 C oraz destrukcie asfaltowym bardzo dobrej jakości i optymalnych warunkach temperaturowych i klimatycznych)
- ładownosć: 1200kg
- maksymalna temperatura podgrzewania: 180 C
- czas grzania wypełnionego zbiornika złomem asfaltowym do 150 C: 20 min.
- Średni, zmierzony poziom dźwięku na ruchomym stanowisku roboczym w odległości 3 m od urządzenia: 82 dB/A/
- Równoważny poziom dźwięku (A) na ruchomym stanowisku roboczym: 81 dB/A/
SILNIK NAPĘDOWY WYSOKOPRĘŻNY
- Producent silnika: HATZ lub Lombardini. Rozruch elektryczny: akumulator 12V/60Ah.
PALNIK
- Producent palnika: HDD RoLLex jedyny palnik z zabezpieczeniem przeciw przegrzaniu recyklera.
- Typ palnika: H-150
- Paliwo: olej napędowy/opałowy
- Zużycie paliwa 3-4 litrów na 1 tonę wyprodukowanej masy asfaltowe
- Uruchamianie palnika: elektryczne (prąd 230V/50 Hz, moc prądnicy 1,5 kVA)
Bęben naszego recyklera z zasypem 1200kg posiada specjalna kanałową konstrukcję, która powoduje równomierne rozprowadzanie ciepła co eliminuje całkowicie zjawisko przypalania masy asfaltowej z jednej strony a z drugiej niedogrzewanie. Bęben wyposażony w specjalny - AKUMULATOR CIEPLNY - opatentowane
przez firmę HDD RoLLex rozwiązanie pozwalające na poprawę parametrów lepkościowych masy, równomierne jej nagrzewanie oraz duże oszczędności paliwa.
Bęben posiada ponadto dodatkowe wiatrownice i zasuwę zapobiegającą ubytkowi ciepła, co daje bardzo dobre parametry izolacyjne w porównaniu z konkurencją.
Bęben posiada zasuwę wysypową wymienną z rusztem, który stosujemy w przypadku pracy w systemie ciągłym.
Klapy boczne zapewniają łatwy dostęp do serwisowania rolek prowadzących bęben.
Zaopatrzone klap w siłowniki gazowe i zamki patentowe pozwala na komfortową obsługę i stanowi zabezpieczeni przed kradzieżą paliwa !!!
Pulpit sterowniczy ze wszystkimi zabezpieczeniami sterownikami i i wskaźnikami parametrów pracy umieszczony w jednym miejscu a nie tak jak u konkurencji wskaźniki rozrzucone po całej maszynie.
Podwozie dwuosiowe ma homologacją przyczepy ciężarowej jest standardowo ocynkowane i wyważone w taki sposób , że nie występuje zjawisko rzucania maszyną podczas pracy. Podwozie występuje w dwóch wersjach:
- podwozie ze sprzęgiem w systemie V bez regulacji wysokości + zatrzask na hak kulowy.
- podwozie z regulowaną wysokością zaczepu w systemie BOCIAN standardowo wyposażony w zatrzask na hak kulowy + oczko DIN do samochodów ciężarowych i ciągników ( opcja za dopłatą)
Podwozia są wyważone w taki sposób ,że nie wymagają stosowania podpór tylnych.
UWAGA!!! Podpory tylne można zamówić za dodatkową opłatą jednak wolno je stosować tylko do zabezpieczenia maszyny na postoju - zabronione jest podpieranie maszyny na podporach tylnych podczas pracy maszyny, gdyż może to powodować szkodliwe dla maszyny wibracje !!!
Silnik HATZ wersja ze sprzęgłem optymalizującym pracę układu hydraulicznego - opcja płatna dodatkowo.
Specjalne klapy zaopatrzone w siłowniki gazowe i zamki z krytymi uchwytami umożliwiają bardzo dobry dostęp do wszystkich podzespołów i punktów serwisowych maszyny.
Szuflada załadunkowa sterowana siłownikiem hydraulicznym - umożliwiająca załadunek za pomocą np. miniładowarki.
Palnik zaopatrzony w "CONTROL BOX" zabezpieczenie przed pompowaniem paliwa do bębna w przypadku
kiedy zgaśnie płomień palnika. Palink posiada modulację mocy w zależności od potrzeb przez co znacznie spada zużycie paliwa.
Stojak na światła ostrzegawcze i znaki drogowe poprawia bezpieczeństwo pracowników drogowych i umożliwia montaż profesjonalnego świetlenia ledowego do oświetlenia pola roboczego . Nie ma konieczności stosowania przyczep sygnalizacyjnych.