Maszyny drogowe i budowlane, Wrocław, ul. Wybickiego 26, tel.: 502 333 803

flag polandflag ukdecznoruusakanadaromania

SKRAPIARKI DO EMULSJI ASFALTOWYCH Rollex serii SKR-200, 400, 500, 1000, 1200, 1500, 2000

DANE TECHNICZNE:

  • pojemności 200, 400, 500, 1000, 1200, 1500, 2000l
  • Termostatyczny układ podgrzewania z automatycznym sterowaniem i programatorem
  • Palnik olejowy WEYN lub RIELLO 
  • Pompa zębata napędzana silnikiem spalinowym ogrzewana spalinami
  • Zawory podgrzewane
  • Lanca do aplikowania mas zalewowych i dylatacyjnych o temperaturach roboczych do 200 stopni C
  • Maszyna zabudowana na podwoziu z homologacją

 




Rollex SKR 2000:

  • Zbiornik na emulsję asfaltową o pojemnośc i2.000 l. Ocieplony, 5 cm waty mineralnej.Wyposażony w dwa palniki o łącznej mocygrzewczej 82 kW. Zbiornik posadowiony jest na ramie z kształtowników stalowych. 
  • Układ zasilania emulsja asfaltową.Maszyna posiada system połączeń rurowychktóry umożliwia: napełnianie zbiornika od góry obieg jałowy asfaltu lub emulsji asfaltowej grzanie belki spryskowej robocze do spryskiwaczy pod ciśnieniem 2 do 4 atm. spust emulsji (przyłącze strażackie). Układ zasilany jest pompą zębatą. Sterowanie wydatkiem odbywa się przy pomocy komputera.
  • Zasadniczym elementem maszyny jest belkaspryskowa. Wykonana jest z rury prostokątnej, do której mocowane są sekcje spryskowe. Długość belki wynosi 2500 mm. Załączanie dysz pneumatyczne. Stopniowanie regulacji sprysku co 250 mm. Belka wyposażona jest w komplet dysz szczelinowych o wydatku 0,2 do 1,4 l/m2.Załączanie dysz spryskowych: elektropneumatyczne. 
  • Źródło energii to silnik benzynowy Hondao mocy 14,7 kW (20 KM) przy 3600 obr/min.Silnik napędza: pompę emulsji, sprężarkę powietrza, alternator 24V, 500W
  • Długość bez samochodu: 4850 mm 
  • Szerokość transportowa: 2500 mm 
  • Max. szerokość pracy 2500 mm
  • Min. szerokość pracy 250 mm 
  • Rodzaj podwozia: przyczepa jednoosiowa 
  • ciągnięta przez samochód lub ciągnik 
  • Pojemność eksploatacyjna: 2000 l 
  • Wydajność robocza pompy bitumu 150 l/min 
  • Regulacja wydajności sprysku dysze szczelinowe 0,2 do 1,4 l/m2 
  • Załączanie dysz pneumatyczne 
  • Szybkość robocza skrapiarki 2,8 do 10,8 km/h 
  • Szybkość transportowa skrapiarki 70 km/h 
  • Ciśnienie robocze w kolektorze 2 do 4 atm. 
  • Podnoszenie kolektora: mechaniczne
  • Ciśnienie w układzie pneumatycznym 7 atm.
  • Szybkość nagrzewania: 40oC/h 
  • Szybkość utraty temperatury 2oC/h 
  • Układ elektryczny do 24V/500 W


Skrapiarki Rollex SRI o pojemnościach 4000, 6000, 8000, 10000l:

  • Skrapianie budowanych lub remontowanych nawierzchni dróg emulsją asfaltową z kolektora spryskowego z dyszami szczelinowymi lub ręczną lancą spryskową.
  • Transport emulsji.
  • Podgrzewanie i utrzymywanie żądanej temperatury emulsji asfaltowej. 
  • Komputerowy system sterowania utrzymuje zadane parametry pracy z tolerancją: 4%. 
  • Zastosowane dysze szczelinowe firmy BETE Fog Nozzle Inc. (USA) idealnie pokrywają powierzchnię w zakresie od 0,2 l/m2 do 2,3 l l/m2. 
  • Do obsługi maszyny potrzebny jest tylko jeden operator kierowca. 
  • Pokrycie powierzchni _ gwarantowane 100% przy wydatku 0,2 l/m2. 
  • Drukarka połączona z komputerem po zakończonej pracy drukuje (w formie paragonu z logo użytkownika ) ilość wylanej emulsji w [ kg ] i pole skropionej nawierzchni w [m2]. 
  • Kolorowa telewizja przemysłowa do obserwacji przez operatora spryskanej drogi i miejsca pracy _ opcja dostępnaza dodatkową opłatą. 
  • Wirowa pompa emulsji asfaltowej nie niszczy struktury emulsji nawet przy wielokrotnym przepompowywaniu. Wieloletniebadania różnych rodzajów pomp jednoznacznie wykazały, że tylko pompy nie niszczą struktury emulsji (brak elementów trących), a ze względu na aktualnie bardzo nowoczesne rozwiązaniakonstrukcyjne są praktycznie bezobsługowe.Uszczelnienie mechaniczne pompy węglikkrzemu / węglik krzemu uwalnia operatoraod żmudnego przedmuchiwania i płukaniaukładu przy przerwach w pracy (zalanie pompy jest konieczne przy postoju powyżej dwóch tygodni). Emulsja zasysanajest do pompy z komory zbiornika o najintensywniejszym ogrzewaniu; pracę maszyny można rozpocząć nie nagrzewając całej zawartości zbiornika.
  • Automatyczny układ podgrzewania emulsjiutrzymuje temperaturę w zakresie 60-80oC. Zasilanie elektryczne palnika odbywa się z akumulatora 12V o pojemności 60Ah. 
  • Podgrzewanie emulsji można prowadzić także w czasie jazdy transportowej i roboczej skrapiarki.
  • W skład układu wchodzą: 

- palnik olejowy MSR-DC( USA ) ,
napięcie zasilania -12V
- zbiornik oleju opałowego
(oleju napędowego lub nafty ) 100 l
-zespolony termometr elektroniczny,
termostat elektroniczny i wskaźnik
cyfrowy temperatury emulsji

  • Szybkość nagrzewania _ 30oC/h.
  • Zbiornik emulsji stalowy, o przekroju eliptycznym. Zbiornik wewnętrzny blachastalowa 6 mm + izolacja cieplna watamineralna 10 cm + poszycie zewnętrzne blacha stalowa 2mm + 3 warstwy farbypoliuretanowej czarnej grubości 0,16 mm. Właz rewizyjny O 600mm służący również jako wlew emulsji asfaltowej. Przed nadmiernym kołysaniem cieczy w czasie jazdy chronią dwa falochrony dzielące zbiornik na trzy komory. Oferujemy również zbiornik o przekroju eliptycznymkryty blachą aluminiową
  • Maszyna posiada system połączeń, który umożliwia: 

- napełnianie zbiornika od góry
- napełnianie zbiornika z cysterny stojącej obok
- przepompowywanie emulsji do innej maszyny
- mieszanie emulsji
- obieg jałowy emulsji asfaltowej,
grzanie kolektora spryskowego
- tłoczenie robocze do spryskiwaczy pod
ciśnieniem 1÷4 atm.
- zasilanie lancy spryskowej, przyłącze
gwintowe G 1"
- spust emulsji asfaltowej przez króciec
spustowy ze szybkozłączem typu "euro"


DANE TECHNICZNE:

  • Przeznaczenie: emulsja asfaltowa/wszystkie rodzaje/
  • Pojemność eksploatacyjna: 6000 L do 14000 L
  • Szerokość transportowa: 2500 mm
  • Masa w stanie próżnym 3300 do 5650 kg
  • Rodzaj podwozia: samochód ciężarowy o nośności 12000-19600 kg
  • Szybkość robocza skrapiarki: 2,8 ÷ 10,8 km/h
  • Szybkość transportowa skrapiarki: 70 km/h
  • Palnik olejowy / olej opałowy, olej napędowy,nafta / o mocy grzewczej 100 kW typ MSR DC, zasilanie z akumulatora 12 V
  • Zużycie oleju opałowego 10 l/h
  • Szybkość nagrzewania 30oC/h
  • Szybkość utraty temperatury 2oC/h
  • Silnik benzynowy chłodzony powietrzem Honda GX620: 

- 14,7 kW do 20 KM przy 3600 obr/min
- zużycie paliwa 4,6 kg/h do 6,4 l /h przy
maksymalnych obrotach 3600 obr./min
- zbiornik paliwa 26 l

  • Napęd pompy emulsji przez sprzęgło elektromagnetyczne i sprzęgło ROTEX. 
  • Napęd sprężarki powietrza mechaniczny.
  • Podnoszenie belki spryskowej siłowniki elektryczne. 
  • Załączanie dysz spryskowych pneumatycznej
  • Kolektor spryskowy w pozycji roboczej szerokość 2500 mm
  • Max. szerokość pracy 2500 mm 
  • Min. szerokość pracy 250 mm
  • Możliwość zastosowania kolektora o szerokości roboczej 3,75m
  • Pompa emulsji asfaltowej wirowa, wydajność pompy: 500 l /min
  • Regulacja wydajności sprysku - 0,2 do 2,3 l/m2
  • Dysze szczelinowe: 30 szt. BETE Fog Nozzle Inc. 
  • USA, 0,2 do 1,3 lub 0,6 ÷ 2,3 l/m2
  • Załączanie dysz: pneumatyczne
  • Ciśnienie robocze w kolektorze spryskowym 1 do 4 atm.
  • Ciśnienie w układzie pneumatycznym: 9 atm.
  • Układ elektryczny 24V/12V /500 W
  • Lanca spryskowa
  • Komputer dozujący wydatek
  • Drukarka
  • Powierzchnia spryskana i zużycie emulsji asfaltowej drukowane są po pracy przez drukarkę
  • Do montażu maszyny niezbędne jest podwoziesamochodu o ładowności 10 do 12 ton i długości wolnej części ramy za kabiną 4,5 do 5,0 m
  • Lanca spryskowa

 

NOWOŚĆ! SKRAPIARKA Z FUNKCJĄ ZALEWARKI!

SKRAPIARKI MAŁE NA WŁASNYCH PODWOZIACH Z HOMOLOGACJĄ
I DO ZABUDOWY NA SAMOCHODACH
ZROBIMY NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE KLIENTA
SKRAPIARKĘ DOWOLNEJ POJEMNOŚCI Z WYPOSAŻENIEM
WEDŁUG ŻYCZENIA KLIENTA!!!

SKRAPIARKA SM 2000

Skrapiarka SM 2000 jest nowoczesną,
sterowaną komputerem maszyną służącą
do pokrywania różnych rodzajów dróg
emulsją asfaltową, szczególnie do
sprysków między warstwowych. Zastosowanie
dysz szczelinowych pozwala na dokładne
spryskiwanie drogi od małych wydatków
do bardzo dużych, jednocześnie
zastosowanie komputera gwarantuje
utrzymanie dokładności wylewu w
tolerancji 4 %. Pole pracy maszyny
obejmuje paski lub prostokąty o szerokości
od 0,25m do 2,5m (stopniowanie co 0,25 m)
i efektem może być wręcz szachownica
położonych łat. Maszyna jest zaopatrzona
w zaczep transportowy i może być
ciągniona przez dowolny środek transportu.
Sterowanie pracą maszyny odbywa się
jednoosobowo z kabiny kierowcy przez operatora
kierowcę.
Maszyna jest zaopatrzona w ramę pośrednią
i może być także zamontowana na dowolnym
samochodzie ciężarowym o odpowiedniej ładowności
(min 3.500 kg).

SKRAPIARKI SM A I SM B:

Zmodernizowana skrapiarka SMA do emulsji asfaltowej.

Parametry i właściwości eksploatacyjno-technologiczne lokują
przedstawione maszyny w gronie najlepszych maszyn światowych w krajowej cenie!

Producent maszyny udziela gwarancji przez okres 12 miesięcy od daty
zakupu lub 800 mtg. w zależności od tego,
która z tych okoliczności wystąpi jako pierwsza.

Termin dostawy maszyny: do 4-6 tygodni od daty podpisania umowy.
Istnieje możliwość dostawy skrapiarki wraz z samochodem po wcześniejszym uzgodnieniu
z zamawiającym: typu, ceny, warunków technicznych pojazdu.

W dniu przekazania maszyny prowadzimy bezpłatne szkolenie dla operatorów.