SKRAPIARKI ROLLEX SKR- 200, SKR-500, SKR 1500 oraz SKR 2000
Opis i parametry techniczne Skrapiarek SKR:
- Napęd – silnik spalinowy BRIGSS&STRATTON Vangarg 8 HP moc 8 KM zużycie paliwa 1l/h
- Izolowany zbiornik lanca do skrapiania z wężem 4-6 metrów
- System grzewczy HERRMANN HL-60 moc 60 KW przyrost temp. dla pełnego zbiornika 50-80 stopni na godzinę, termostatyczna regulacja temperatury, trzypunktowy pomiar zapewniający optymalne warunki pracy pompy bitumu, specjalny system kontroli płomienia zapewnia niskie zużycie paliwa i ułatwia bezpieczna pracę nawet w trudnych warunkach.
- Programator temperatury roboczej.
- Pompa bitumu i główny zawór podgrzewane - zapobiega sklejaniu się elementów pompy i zaworów – znacznie wydłuża żywotność tych elementów ułatwia i przyśpiesza rozruch skrapiarki
- System oczyszczania i przepłukiwania instalacji skrapiającej oraz pompy bitumu – zapobiega sklejaniu elementów pompy i układu spryskiwania – przedłuża ich żywotność.
- Układ zasysania służący do przepompowywania i napełniania zbiornika przy pomocy pompy – jedyne takie rozwiązanie na rynku polskim
- Możliwość uruchomienia funkcji podgrzewania bez włączonego silnika spalinowego ( np. na bazie przy użyciu zasilania 230 V)- umożliwia wyjazd z bazy do prac remontowych z już rozgrzanym lepiszczem.
- Pulpit – sterowanie wszystkimi funkcjami maszyny - takimi jak obroty, załączanie pompy i silnika oraz temperaturą z jednego miejsca.
- Podwozie – z regulacją wysokości zaczepu i wymienną końcówką (oczko lub zatrzask kulowy) przystosowane do holowania przez każdego rodzaju pojazd np: ciągnik rolniczy , samochód dostawczy i ciężarowy. Podwozie z oświetleniem i wyposażeniem zgodnym z prawem o ruchu drogowym posiada pełną homologację i możliwością rejestracji.
- Skrapiarka może być przystosowana do pełnienia funkcji zalewarki
Skrapiarki ROLLEX SKR to nowoczesne maszyny przeznaczone do transportu, podgrzewania , skrapiania i wykonywania napraw dróg za pomocą lepiszczy bitumicznych i emulsji asfaltowych .Urządzenie zbudowane na bazie podzespołów renomowanych firm ROLLEX , HERRMANN , BRIGSS&STRATTON , WAYN , RIELLO
SKRAPIARKA ROLLEX SKR-2000
UWAGA !!! JEDYNA NA POLSKIM RYNKU SKRAPIARKA WYSTĘPUJĄCA W standardzie Z LISTWĄ SPRYSKUJĄCĄ
Napęd silnik spalinowy BRIGSS & STRATTON Vangard 8 HP moc 8 KM
BRIGSS & STRATTON V-TWIN Vangard 16 HP moc 16 KM wersja z listwą skrapiająca szerokość spryski 2,5 m
Zbiornik z podwójną izolacją pojemność 400 , 560 1000,1200.1500,2000 litrów
Pompa z płaszczem grzewczym i zaworem bezpieczeństwa BY-PASS , załączana elektrycznie z pulpitu sterowniczego
Pulpit sterowniczy do sterowania wszystkimi funkcjami maszyny
System zasysania emulsji do zbiornika
Palnik HERRMANN HL 60 zużycie oleju opałowego ok. 6 l /h przy pracy ciągłej realnie ok. 2,5- 3l/h automatycznym sterowaniem temperaturą emulsji i trzypunktowym pomiarem oraz zabezpieczeniem kontrol box.
Programator temperatury
Możliwość podgrzewania emulsji bez załączania silnika korzystając z napięcia z sieci 230 V
Podwozie z homologacją gwarancja 3 lata
Gwarancja 1 rok możliwość przedłużenia (opcja za dodatkową opłatą)
preferencyjny Leasing fabryczny ROLLEX subsydiowany opłata wstepna 10% lub 20%+ 35 rat ( oferta na życzenie)
podstawowe różnice to pomiędzy skrapiarkami Rollex produktami innych firm :
1- ogrzewana pompa i ogrzewane zawory , te elementy w innych maszynach nie są podgrzewane i szczególni przy starcie maszyny sprawiają sporo problemów.
2,- Skrapiarki Rollex posiadają specjalny SYSTEM CZYSZCZENIA I KONSERWACJI poprzez płukanie co powoduje ,że zawsze są gotowe do pracy nawet po długim postoju , gdyż olej opałowy który krąży w systemie czyszczącym pozostaje tam do momentu ponownego użycia maszyny i konserwuje pompę i układ tłoczący.
W skrapiarkach innych producentów proces uruchamiania maszyny np. po przestoju zimowym to często kilka godzin, gdyż system oczyszczania poprzez przedmuch powietrzem powoduje zaleganie dużych ilości bitumu w pompie i magistrali tłoczącej .
3,- Nasze skrapiarki posiadają całkowicie zautomatyzowany układ grzania ,który posiada programator z trzypunktowym pomiarem temperatury co zapewnia dużo większy komfort i bezpieczeństwo pracy.
W skrapiarkach innych producentów stosowane są palniki sprężarkowe w których często dochodzi do niebezpiecznego zjawiska samozapłonu maszyny.
4,-Warto także Wspomnieć ,że załączanie pompy w naszych maszynach odbywa się za pomocą elektrosprzęgła poprzez naciśnięcia jednego przycisku .
W innych maszynach pompa jest często sprzężona na stałe z silnikiem lub za pomocą sprzęgła kłowego gdzie kieł zasprzęgla poprzez wciśnięcie i obracanie go śrubokrętem - bardzo niewygodnie rozwiązanie .
Skrapiarka SKR -1500 kg
dostępna wersja bez podwozia (standardowo zabudowana na podwoziu z homologacją z zaczepem w systemie V i hamulcem najazdowym)
Skrapiarka SKR-1500 wyposażona jest w belkę spryskującą, która jest w cenie skrapiarki.
Termin dostawy do 3 tygodnie uzależniony od dostawy podzespołów